Меню
Наша адреса: Ми з України !)
Ми з України !)
Пн-Пт: з 9:00 до 17:00

ТРЦ Сіті-центр Пр. Небесної Cотні 2 (2 поверх)
Пн-Нд: 10:00 до 21:00
вул. Першотравнева 80 (2 поверх)
Пн-Нд: з 8:00 до 18:00
вул. Ізмаїльська 35
Пн-Нд: з 8:00 до 16:00

Як вести діловий блокнот?

Як вести діловий блокнот?

Ведення ділового блокноту сприяє ефективній та продуктивній роботі, упорядкування планів, структурування інформації та полегшення рутинних справ. Існує кілька правил, завдяки яким вести діловий щоденник буде легше:

  1. Носіть блокнот із собою. Наявність виробу під рукою допоможе вам не втрачати з голови важливих думок події, які потрібно записати. Завдяки цьому список важливих завдань завжди буде поруч як нагадування. У такому разі забути про найближчі справи буде досить важко. Крім того, можна у будь-який момент відкрити записи, переглянувши плани на найближчий час.
  2. Зробіть постійність звичкою. Ведення ділового блокнота може перестати бути ефективним, якщо процес не буде регулярним. Намагайтеся не забувати переносити на папір все необхідне. Один із способів упорядкувати процес полягає в тому, щоб щодня виділяти для записів певний час за графіком. Можна не лише складати списки занять, а й підбивати підсумки наприкінці кожного дня.
  3. Не нехтуйте планами, які реалізуються довго. Крім планування кожного майбутнього дня, важливо ставити й інші цілі. Це сприяє самоорганізації. Записані ідеї також мотивують посилено працювати з їх досягненням.
  4. Розподіляйте інформацію по колонках. Ефективний спосіб структурувати інформацію – розбити сторінку на дві колонки, в одній з яких фіксуватиметься ступінь значущості, а в іншій – терміни. Це допоможе вам краще орієнтуватися серед безлічі завдань та розставляти пріоритети правильно, раціонально розподіляючи час. Альтернативний варіант, що замінює колонки, стовпці або таблиці – виділення кольорів. Найважливіші справи рекомендується позначати яскравим кольором, наприклад, червоним. Так вони більше впадатимуть у вічі, акцентуючи увагу. При цьому плани, не обмежені часовими рамками, мають записуватись окремо.
  5. Насамперед виконуйте складні завдання. Послідовність роботи індивідуальна, проте одна з найдієвіших моделей для продуктивності робочого процесу – справлятися з важкими процесами тоді, коли на це достатньо сил і енергії. Це також допоможе трохи розслабитися після закінчення роботи, оскільки все найважче позаду. Тоді дрібні плани можуть бути досить легко.
  6. Помічайте реалізовані плани та справи. В першу чергу це допоможе вам не заплутатися серед потоку інформації, що регулярно поповнюється. Понад те, малюючи галочку навпроти завдання, усвідомлення виконаного боргу зростає. Чому б не нагадати собі зайвий раз про продуктивність?

В інтернет-магазин Clipka можна знайти безліч блокнотів на будь-який смак та колір. Вони розташовані в розділі "Паперова продукція". Ми також надаємо широкий вибір практичних тижневиків, різноманітних щоденників, записників, паперових бланків та інших товарів з паперу. На додаток до них можна придбати письмове приладдя, офісні скріпки, чорні ручки та різні інструменти. Вся продукція має високу якість і прийнятну вартість.

Коментарі